مصاحبه آرشیو خبر ها
یوونتوس، یوونتوس است چه در لیگ قهرمانان بازی کند چه نکند

یوونتوس، یوونتوس است چه در لیگ قهرمانان بازی کند چه نکند

لیگ برتر یکی از بهترین لیگ های جهان است، اما من می خواهم در یوونتوس بمانم. من در یک تیم بزرگ و بهترین تیم ایتالیا بازی می کنم. هیچ کس نمی داند آینده چه خواهد شد، امامن الان فقط به یوونتوس فکر می کنم.

 

صحبت های بالا، بخشی از مصاحبه ی برمر بازیکن برزیلی یوونتوس بود. او در ادامه گفت:

 

فصل گذشته از نظر شخصی مثبت بود، اگرچه می توانستم کارهای بیشتری انجام دهم، اما از کاری که انجام داده ام راضی هستم. فصل جدید را با کمی تجربه شروع می کنم. امیدوارم امسال بهتر باشد.

 

اهداف شما؟

 

ما باید کاری را که سال گذشته انجام دادیم تا به لیگ قهرمانان اروپا ارتقا دهیم. این حداقل هدف است. بعد از آن خواهیم دید که بازی به مسابقه چه اتفاقی می افتد تا حتی به رسیدن به اسکودتو فکر کنیم.

 

هفته ای یک بار بازی می کنم؟

 

من دو فصل پیش با تورینو اینطور بازی می کردم. وقتی هر 3 روز یک بار بازی می کنی سخت است. درست است که در دو ماه اول آن را احساس نمی کنی، اما خستگی از ماه سوم شروع می شود. این به ما اجازه می دهد تا روی لیگ و جام حذفی تمرکز کنیم.

 

هدف های شخصی شما؟

 

من دوست دارم کاری که سال گذشته انجام دادم را بهتر کنم. در مجموع 5 گل به ثمر رساندم و شکستن این عدد دشوار خواهد بود زیرا من یک مدافع هستم.

 

از حضور در لیگ قهرمانان محروم هستید؟

 

این ناامید کننده است، اما ما باید به جنبه های مثبت نگاه کنیم. ما هفته ای یک بار بازی می کنیم و جا برای تمرین و پیشرفت بیشتر وجود دارد. یوونتوس یوونتوس است چه در لیگ قهرمانان بازی کند یا نه.

 

آیا می‌توانیم شما را به عنوان یک رهبر در تیم ببینیم؟

 

فصل گذشته اولین باری بود که در اینجا بودم. من با دنیلو زیاد صحبت می‌کنم. می‌دانم که باید برای جوانان الگو باشم و آنچه را که می‌دانم به آنها بیاموزم.

 

قوی ترین مهاجم؟

 

در لیگ قهرمانان، امباپه و نیمار را انتخاب خواهم کرد، اما در ایتالیا ایموبیله و ژیرو هستند.

 

وی افزود:

 

بازیکنانی هستند که می توانند در یوونتوس رشد کنند، مانند من، فاجولی، میرتی و گاتی. اگر بتوانم سطح خود را در دو سال آینده ارتقا دهم، واقعا می توانم به تیم کمک زیادی کنم.

 

الگری؟

 

من از نظر تاکتیکی چیزهای زیادی از او یاد گرفتم و باید به یادگیری ادامه دهم.

 

دفاع برزیلی؟

 

ساندرو و دنیلو خیلی به من کمک کردند.

 

بازی با دفاع سه یا چهار؟

 

من به دفاع سه گانه عادت کرده ام، اما اگر مربی تیم خوب باشد، فرقی نمی کند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: